pondělí 6. října 2008

Výchovný koncert

Dne 30. 9. 2008 se konal v sále kulturního domu v Lískovci výchovný koncert o poznávání Evropy z hudební stránky pod názvem "Stará nová Evropa".

Další text ...

Asi největší ohlas zaznamenal ďábelský tanec z Irska. Můžete se podívat na fotogalerii.

Text napsal a fotky publikoval Libor Kvapil.

Názory účastníků koncertů:

  • Všem se koncert líbil. Mě však nejvíc zaujal irský tanec, vídeňský valčík a řecký tanec. Tanečníci tančili skvěle, k tomu hrál klavír a pan Vítězslav Vít skvěle zpíval. Lucie Adamcová

  • Koncert byl pěkný, líbili se mi tanečníci. Zpěvák taky zpíval hezky. Tyto akce by mohly být častěji. Barbora Bezecná

  • Dnes proběhl výchovný koncert v kulturním domě v Lískovci. Předváděly se zde různé tance a příznivá hudba. Pro někoho z nás to bylo zábavné. Tento koncert pro mě osobně víc zábavný, než výchovný. Jan Hrbáček

  • Tento koncert byl velice zajímavý a děti se u něho zasmály. Zpěvák zpíval vážnou hudbu. Tanečníci krásně tancovali k hudbě. Nikola Dudková

  • Koncert se mi celkem líbil, ale myslel jsem, že bude ještě lepší. Michal Kaleta

  • Na koncertě se mi hlavně líbila tanečnice. Nejhezčí tanec byl podle mě z Irska. Líbil se mi zpěvák, když zpíval vysokým hlasem. Patrik Maršálek

  • Koncert, který se konal dnes, se mi líbil. Zpěv byl výborný. Sice jsem nevěděl o čem se zpívá, ale ušlo to… Tomáš Vavrečka

  • Koncert se mi líbil a nejvíce mě zaujali, jak tam tančili. Eva Holkupová

Žádné komentáře: