středa 1. února 2012

Jak jsem se dostal do televize

Začalo to tím, že jsem se v roce 2010 přihlásil na kamerové zkoušky do Zpráviček, dětského pořadu České televize. Neuspěl jsem, proto jsem to zkusil znovu v roce 2011. Bylo to dobré rozhodnutí. V prosinci loňského roku jsem tedy jel do Prahy natáčet do sekce Zpráviček – Miniparlamentu.

Navrhl jsem, aby do osnov škol byla zařazena ekologická výchova. Návrh jsem musel obhájit, prošel s nejvyšším počtem hlasů. Dostal jsem možnost natočit o svém návrhu reportáž, která se skládala ze dvou okruhů: Základní škola v Lískovci a Ministerstvo školství. 13. ledna 2012 přijel do naší školy televizní štáb. Položil jsem otázku, jak je to s ekologií na naší škole, paní učitelce Mgr. Marii Stratilové (která je ekologickou koordinátorkou školy) a panu řediteli Mgr. Janu Petrovi. Reportáž jsem dokončil na Ministerstvu školství, kde jsem měl možnost zeptat se paní ředitelky Tiché, jak se vyučuje ekologie v České republice. Fotky si můžete prohlédnout zde.

Vojtěch Krusberský, žák 6.třídy, ZŠ a MŠ Frýdek-Místek, Lískovec

Žádné komentáře: